Permohonan Guru Ganti MySTEP KPM PPD Pasir Mas

 

PERMOHONAN GURU GANTI MYSTEP KPM DI PPD PASIR MAS 

Dibuka Pada 10 Januari 2023.

MAKLUMAT JAWATAN

1. Jawatan : Guru Ganti MySTEP KPM

2. Penempatan : Sekolah rendah dan menengah dalam PPD Pasir Mas

3. Tempoh Bertugas : Tertakluk kepada kekosongan guru di sekolah

KADAR UPAH

Kadar bayaran upah yang ditetapkan adalah seperti berikut:

1. SPM  : RM1700

2. STPM/Diploma : RM 1900

3. Ijazah  : RM 2100

Kadar bayaran upah adalah untuk tempoh perkhidmatan sebulan termasuk KWSP,SOCSO dan lain lain yang berkenaan.

SYARAT KELAYAKAN

Permohonan adalah dipelawa kepada individu yang berkelayakan berikut:

1. Warganegara Malaysia

2. Tinggal di daerah Pasir Mas

3. Sihat tubuh Badan

4. Berumur 18 hingga 35 tahun

BIDANG TUGAS

Guru ganti MySTEP akan menjalankan tugas berikut:

1. Melaksanakan pengajaran dan pembelajaran di bilik darjah seperti guru tetap

2. Menjalankan tugas-tugas guru yang digantikan.

3. Terlibat dengan aktiviti kokurikulum

4. Tugas-tugas lain yang diarahkan oleh pihak sekolah.

CARA MEMOHON

Pemohonan boleh dibuat dengan cara mengisi borang Permohonan Guru Ganti yang boleh diambil di kaunter Pejabat Pendidikan Daerah Pasir Mas atau dimuat turun melalui link seperti di bawah:

shorturl.at/IMOQ4

Semua permohonan perlu disertakan dengan:

1. Sekeping gambar berukuran passport

2. Salinan kad pengenalan

3. Salinan kelayakan akademik yang disahkan

Semua borang permohonan  dan dokumen yang dinyatakan perlu dihantar ke Pejabat Pendidikan Daerah Pasir Mas pada atau sebelum 10 Februari 2023.





Post a Comment

0 Comments